donderdag 8 maart 2018

stof nodig

Toch weer wat stof bijgekocht voor mijn winterse hexjes. Wat is dat toch moeilijk met een mystery. De gele aan de linkerkant doet het erg goed. De rode past in het echt beter in het geheel dan de foto doet vermoeden en is meer voor een accentje hier en daar. 
Keuzes, keuzes, keuzes.

I needed some extra fabric for my wintry hexies. It is hard to choose, when making a mystery.
I do like the yellow very much. The red is in real a bit different and colors better with the rest than you should think. I only want to use small pieces of it.
Choises, choises, choises.

7 opmerkingen:

Else zei

Mooie keuze Annelies!! Kan jij weer verder van de week .. Zwaaizwaai

Annelies zei

@Zwaai terug Else ! We hebben je gemist gisteren.

marga zei

Kiezen is altijd moeilijk of het nou gaat om stofjes en kleurtjes of iets anders.
Groeten
Marga

inge zei

wat erg dat je stof moest kopen (LOL). Mooie aanwinsten weer

Guusje, zei

Mooie keuzes heb je gemaakt. Ik heb vanmiddag ook even iets erbij gehaald maar het is wat je zegt je weet niet wat er nog komt.

Ineke zei

Zo zeg...wat heerlijk!! Zo leuke combi!!! Ik gebruik gewoon stofjes uit eigen voorraad. Past altijd weer met iets đŸ˜‰

Annelies zei

@Ineke, ik merk dat ik best wat stofjes heb, maar vaak kleine hoeveelheden, daarom toch maar wat erbij gekocht.