zaterdag 10 maart 2018

Randje per Week 2018, week 10


De patronen van Randje per week 2018 zijn te vinden op het blog van Randje per Week. (klik)

Patterns of Randje per Week 2018 can be found on the blog of Randje per Week. (click)


Voor het eerste randje gebruiken we het merklapje dat ook vorige week aan bod kwam.

For the first border we used the sampler that we also used last week.


Voor de tweede rand gebruikten we het lapje dat Jeltje Jantien Bruins uit Kooten maakte in 1929.

For the second border we used the sampler that Jeltje Jantien Bruins from Kooten, The Netherlands, made in 1929.


2 opmerkingen:

petronella zei

Dank je wel Annelies, voor de nieuwe randjes, het borduren ervan is zo ontspannen, ik geniet er iedere keer weer van. Heb even bijgelezen, en vind de vierkanten ook geweldig! Maar ja, heb ook nog wat quiltprojecten onder handen, nog maar even bewaren als reserve! Maar voor hoe lang? Ik weet nog dat ik begon je blog te volgen, dat was in de tijd van "quilters' blessings" en dat is al heel lang geleden. Veel plezier met je projecten, en een fijne dag!

Annelies zei

@Ik was gisteren nog met het eerste vierkant bezig en het is wel heel leuk om te doen ! Ook goed voor mijn Franse taal denk ik dan maar.